Tuesday 15 October 2013

相棒



おたんじょびおめでとう !!!!

Semoga iman bertambah dengan umur, semoga diberkati Allah selalu *~*

Funny how we used to meet each other few times a week back then, but now our means of communication is only through facebook and skype.

Aaaaaaaaaah how time flies. Sedar tak sedar dah 5 tahun dah huehue.

あ い た い Q_Q!!!
私の相棒、私の柱、私の天使、私のとても可愛い相棒  (*≧▽≦)  (*≧▽≦)  (*≧▽≦)



Thank you for existing (ღ˘⌣˘ღ)

****  

「The Pact]は忘れないで。。
ちょっと難しいかな、けど不可能ではない~
一緒にがんばりましょう おk?
ちゅううううちゅううううちゅうううちゅううううううう
相棒ベアームラブ *_________________* 




No comments:

Post a Comment