Monday 30 January 2012

moment of weakness part II

i've asked myself this question back before,

but actually i already had my answer long time ago.

you might not be here with me physically,

but i know you're here with me,

君は私の心の中にいます。

私の会いたいアイボ。私の柱です。いつもありがとう。

ずっとそばにいて欲しい 

1 comment:

  1. もう涙が出るんだよーT_____T!ありがとうね、相棒。僕もだ!僕らは世界一相棒だぞ!!ずっと一緒にいるよ>3<!<3

    ReplyDelete